Äntligen Fredag!!

Go kväll påer !!

hoppas allt är bra i regent , tror det var många som uppskatta lite regn för en gång skull. Somna på jobbet i går på var de varmt men när jag vakna med fönstret vidöppet i morse kan jag säga att de inte var lika varmt... Är fortfarande förkyld och 28 timmar på jobbet gjorde mig inte friskare. även om man kan göra mkt i sin egen takt så kan man inte lägga sig ner och vila som man bara vill..

När jag kom hem  idag prata jag en stund med jenny i telefonen , underbara vän saknar dig som tusan.. & alla andra fina vänner som jag inte haft tid att träffa så mkt som jag önskat i sommar. var ute med vera en stund , strax efer de kom rikard hem med pizza, mmm inte dumt alls!

Resten har jag bara vilat, Rikard å Vera har varit ute på en långis i över en timme nu under tiden jag har sovit i soffan.. Ikväll blir de lungt, tror de går någon film på 4:an :)

Hoppas ni får en underbar fredag kväll ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0