En väldigt bra dag :)

Heeej på er.

efter tvätten så gjorde jag mig ordning och sedan mötte jag upp Angelica, vi tog oss till lunch på Cactuz. Jag som vanligt tog en tacosallad :)
Sedan kika vi lite på stan tog oss en glass och kolla på folk ! :)

Sedan satt vi här hemma och prata om allt mellan himmel och gjort , en vera blev väldigt glad när hon träffa angelica. :) När Angelica åkt hem åkte jag och Älsko och rasta Vera vid bjursjön där hon även fick simma.. Tog vägen om affären på vägen hem å handla lite, idag har vi gjort hemmagjord pizza den blev mkt god och till de kolla vi på 112 polis. Har ju ända sedan jag var liten velat bli polis, kanske man ska sattsa ? ;)

Imorgon är det fredag och då ska jag jobba kväll + sovande natt.. Sista helgen på sommarens vikariat.

Hoppas ni haft en trevlig dag
kram Johanna






Kommentarer
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Härlig mage du har Johanna :)

När är du ledig så att vi kan ses ?

2011-08-12 @ 09:15:54
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0