...

Hej igen !

Nu har gästerna åkt jag har haft en supermysig dag, thaimat och kakor å massa gott. Det är ju helg så då är det helt okej att unna sig goda saker tycker jag. :)
Promenaden i förmiddags känns nu vill jag lova., men det gäller ju att passa på att vara ute så länge man inte har ont, så får man väl leva med smärtan sedan.
tror inte det blir bättre av att sitta stilla heller ;)

Ikväll blir det en riktig slappsöndag, ingenting ska vi göra städningen gjorde vi ju i går och lite förut så gott !!
Nästa vecka är sista veckan på sommar vikariatet , vart har tiden sprungit i väg, det har varit en bra sommar det tror jag det boende också tycker., hoppas de! :)
Imorgon jobbar jag kväll och på förmiddagenn är planen att jag ska träffa Syster på en lunch , mysigt !

ha nu en super lördag.
" en klapp på axeln är bara en halvmeter från en spark i röven" ;)
Johanna




Kommentarer
Postat av: Johanna

oh så gott med thaimat :)

2011-08-10 @ 16:29:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0