Fredag !

Hej på er allesammans..

I dag hade jag tänkt sova till 9. men kvart över 5 vakna jag å låg och fundera på saker och ting. Tassa upp och gjrde ordning god frukost till rikard som han fick på sängen., när vi ätit upp låg vi och drog oss lite innan klockan ringde och rikard gick upp, ja med för den delen för jag var inte trött ett dugg., följde rikard ut till bilen och tog en tur med Vera :)

När jag kom hem igen börja jag städa, det var behövligt det har inte riktigt funnits energi och tid till de nu på sista tiden, det finns så mycket annat som jag anser som viktgare att göra,. Så nu är de rent in för helgen, underbart. :)
Efter städet tog jag mig en dusch var ju genomsvett. Och sedan har jag betalt lite räkningar här hemma fick ju väldigt bra lön denna månaden så det är roligt att betala och ändå har kvar pengar, och hade jag inte haft Veras försäkring på 4200 så hade jag varit rik men nu är den ju betald för ett helt år ;)

vid 9 tiden kom Jenny och lämna Alice som jag ska passa idag , tog en tur med dom i skogen så det blev rastade. NU sitter jag här och har precis ätit frukost nr 2.

resten av dagen blir nog lungn Angelica skulle varit här men fick förhinder tyvärr...
I eftermiddag ska vi åka och storhandla när Rikard kommer hem från jobbet och ikväll ska vi äta revben :)

ha en fin fredag. kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv; Tack så mkt! :))

2011-08-26 @ 11:07:26
URL: http://rebeckastromborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0