Fredag kväll.

Hej igen.

dagen har varit kanon , Angelica kom ändå och vi var på Cactuz och åt lunch :) Sedan kika vi lite på stan. Jag köpte några ljuslyckor till barnrummet , ett par mjukisbyxor, en klänning och ett ställ för hushållspapper ;)
solen lyste på oss och vi hade de trevlig som vanligt :)

När jag kom hem så åkte jag och rikard till  ö&B sedan till torp, jag gick in en sväng på panduro och shoppa lite pysselsaker, färger och lite smått å gott , här ska de grejas :)
Sedan gick vi till cooop och stor handla , Nu har vi nog mat för ett bra tag , underbart att slippa små handla hela tiden.
när vi kom hem packa vi upp allt och sedan bar de av till thai där vi mötte upp Mia,Marcus,Steff och Jenny. Thaibuffe. itne dumt alls :) Sedan följde vi med Jenny och dom hem en stund och nu är vi hemma trötta :)

Imorgon komma Maja och Jacob hit på morgonen vi ska äta frukost och mysa , sedan ska v i ner på barnens loppis, Jenny och martin å såklart William kommer också.
På kvällen ska vi på kräftskiva, ska vi skoj !
Hoppas ni mår fint.
kram kram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0