Fredag.

Hej på er. :)
Idag är det fredag de flesta förknippar nog det med ledighet, men denna helgen är det bara masssa jobb för min del.

Idag stod kl på 10 men vakna faktist stax efter 9. När jag gick upp hade jag en flåsande Vera efter mig. Hon brukar ju alltid vara morgon trött och inte vilja gå ut för ens efter 10. Kolla om hon hade vatten och det hade hon. Gjorde ordning lite Musile och fil till mig och satte mig i soffan och skulle äta. men hon forstastte flåsa ngt fruktansvärt. Då fatta jag att hon behövde ut..
frukosten fick vänta lika så att borsta håret , tog på mig kläder och gick snabbt ut., den sista biten sprang vi och så släppte jag henne. Oj va kisse nödig hon var, älskade lilla Vera.
men nu när jag tänker efter så drack hon ju väldigt mkt i sjön i går kväll när vi var och bada...

Ibland önska jag kanske att hon knydde liiite , men det gör hon inte.

Nu har jag precis ätit frukost och idag ska jag vika och lägga in massa tvätt, försöka hinna dammsuga och ta en promenad med Vera också innan jobbet.,

Hoppas ni får en toppen dag :) kramar Johanna



skillnad ? :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja lite skillnad e de va ;) Så fint när det verkligen syns att man har en bebis där =)

2011-08-12 @ 10:17:09
URL: http://nennebergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina magen!



Visst är det fantastiskt när man verkligen kan börja se kulan, o snart kan du känna bebisen sparka :D

2011-08-12 @ 10:19:24
Postat av: sara

grattis :)

2011-08-12 @ 10:21:28
URL: http://sarajasim.webblogg.se/
Postat av: anne

grattis tjejjen !! :)

plus jätte fin blogg ;)

2011-08-12 @ 10:22:59
URL: http://beautifulbiga.blogg.se/?tmp=12094426
Postat av: Linda

Grattis till magen! :) När är du beräknad till?

Jag är beräknad till nyårsafton, så förhoppningsvis blir det ett januaribarn istället! :)

Ha en fin dag!

2011-08-12 @ 10:26:11
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0