Fynd !

Hej på er ..

Imorse när jag gick upp gjorde jag ordning frukost till mig, rikard Maja och jacob. Vi invigde våran nya brödrost som vi köpte på ö&b i går för 99 kr :)
Sedan pyssla vi lite grann, köpte bokstäver som vi måla röda och som blev namnet M E J A :) Måla även två tavellister i silver , vet dock inte om jag ska ha silver eller vita tavellister i Mejas rum. :)

Nu är vi presic hemkommna från stan där vi har varit på barnens loppis mycket roligare att kolla på bebiskläder när man kan köpa till någon ;) Fick fyndat en hel del tycker jag ;) allt kosta mellan 10 - 20 kr. :)
här kommer lite bilder.


EN bok, bröderna grimm :)






.
Nu blir de vila en stund och sedan göra sig klar för kräftskiva hos Jenny och stefan , det ska bli både gott och skoj ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0