Halv lek.

hej igen.

Sitter här å har pecis kommit hem från standen, har verkligen haft en underbar dag med Josefine. vi har badad solat och ätit gott :) Börjar känna av i svanken att de gör ont när jag ligger ner på rygg särskilt när jag ska resa mig upp..
Igår hade jag gått halvvägs i min gradivitet 20 veckor alltså. Det känns som en mil stolpe.
Nu är de bara 3 veckor kvar till vi ska på UL nr 2 ooch kolla könet.
Känns bra att ha saker att se fram emot hela tiden :)

Ikväll blir det nog lungt vi skulle egnetligen åkt med Jenny och Steff till Grindsjön men som det ser ut nu blir det inget bad mer för oss , tråkigt för rikard som jobbat när det varit fint väder. Kanske de blir en fin kväll så man kan åka dit lite senare. vi får se :)

Imorgon och på trosdag + fredag är de jobb sedan i helgen är jag leeeeedig, då hoppas vi på fint väder. :)

Ha de fint kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0