Höst !

Godmorgon i stugan.

Sitter här och äter lite frukost., är inte ett dugg sugen på att gå ut & idag är jag liiite glad att jag inte har någon Vera att tänka på innan jag ska till jobbet. Hon hade ju annars behövt en långis. Idag får hon i stället vara hos Rikards syster , där har hon det mkt bättre än att vara ensam hemma.. :)

Igår jobba jag till 19 sedan åkte vi å handla, titta på tv en liten stund och sedan var de dax att sova, inte så händelserik kväll men de var de som orkades med.

Om en stund ska jag göra mig ordning och bege mig mod Admore där jag ska jobba i dag :) Har inte varit där sedan innan sommaren :)
Imorgon är det jag ledig ! Hoppas lite på en regning dag då faktiskt så man jag börja dagen med en långis med Vera och sedan bara in och mysa ner sig i soffan ;)

Har börjat få ont i magen den sista tiden , kanske de är normalt?

ha en kanon dag. :) kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är nog inget att oroa sig över, skulle ju snarare vart konstigt om det inte hade gjort lite ont när allt får flytta på sig för att lämna plats åt den lill*.. =)

2011-08-15 @ 10:15:32
URL: http://nennebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0