Lördag..

God kväll på er älskade ni!

Idag när vi vakna åkte vi till Bullarn , frukost köpte vi med oss på torp. :)
Jag och svärmor var ute och plocka kantareller 4 hundar hade vi med oss som hade de hur bra som helst ute i skogen , närmare två timmar var vi nog ute. det blev en del kantareller men långt i från så många vi hitta sist gång jag och rikard var ute.

det märks mkt väl att kondisen försämras och att allt blir mycket jobbigare.. Men det var verkligen skönt att vara ute.
När vi kom tillbaka till stugan grilla vi , hur gott som helst. vet inte inte när jag åt grillat senast, midsommar ??

dagen gick fort och innan vi åkte hem tog vi vägen om sjön så hundarna fick bada, det var mkt uppskattat :)
Nu ikväll har jag å älsko städat lite, imorgon tidigt som attan har vi tvätt tid.

Här kommer lite bilder som jag hade på kameran.
kramar Johanna


Maja :)



på bilden fattas en hund...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0