Måndag.

God kväll i stugan !

Det har varit fullt upp de senaste dagarna därav dåligt bloggande.

Idag stod kl på 5.15 inte jätte sugen på att gå upp men det gick mycket bättre än väntat :) Idag har jag varit på dagis har inte varit där sedan innan sommaren så det var väldigt roligt att komma tillbaka :)
Fick lite tider i september så gott att veta att jag blir sysselsatt även nästa månad !

Jag och rikardk om hem samtidigt i dag och då tog vi oss en tur direkt med Vera till bjursjön så hon fick simma efter en stund kom även mamma, maja, roger, jacob och bertil då blev det lite konkerans i vattenet vill jag lova ;)
efter 45 min simning för Vera var hon nog rätt nöjd och vi åkte hem , nu står maten i ugnen idag serveras det lassagne :) resten av kvällen blir väldigt lugn.

Imorgon blir de jobb i gen och imorgon kväll ska vi kolla på liten igen , och se om det är en Meja Eller Loke.

Vad tror ni ??

Kramar JOhanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0