Måndag.

Hej på er!

Denna dagen har gått hur fort som helst..
Vakna vid 10 tiden idag, packa badkläder och gjorde i ordning frukost.
Fick en frukostgäst som idag var Sanne, mysigt att slippa äta själv.

När vi ätit tog vi en tur med hundarna så det fick springa och bli rastade innan vi begav oss till simhallen. Det var inte alls mycket folk vilket var väldigt skönt vi simma i 20 min och var helt slut ;) Men nu när vi köpt 3 månaderskort ska vi försöka simma 2-3 gånger i veckan alla fall :) och simma längre & längre för varje gång.
Vatten gympa har vi också tänkt testa.
Efter badet basta vi en liten stund, jag hade med mig fotskrubb, hårinpackning och ansiktsmask som vi tog på under tiden vi basta.
Kände mig som en helt ny människa efter de.

Lunch blev det idag på Cactuz, en tacosallad :)
Kolla lite i affärer köpte en vinter mössa (björnfitta) även kallad till vår dotter :) Två tavel lister och en ljuslykta fick också åka med hem.

Ikväll blir det lugna gatan har precis ätit spagetti och köttfärsås som rikard gjort, jätte gott förstår inte varför jag inte ställer honom i köket oftare ?:) Ikväll blir de mys i soffan framför 4:an halv 8 hos mig och Robinsson :)

Ha en toppen Måndag för de är ni värda :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0