Moster dag.

Godmorgon.

Hade varken tid eller lust att sitta vid datorn igår när jag kom hem så jag skriver idag i stället. :)
Igår tog jag, Susanne och hundarna bussen till Ljungkile där Rikard och Susannes moster hämta oss. Vi fika och prata och hade det trevlig som vanligt. Lilla Eddie var där också och han är ju den sötaste som finns :)
Hundarna sprang ute och greja nästan hela tiden :)

När Rikard kom och hämta oss körde vi hem susanne och sedan vidare till min moster där vi åt grillspett och massa annat gott. Vera fick sig en kompis kusin saga lekte väldans med henne kasta , och gömde bollar :) Tror båda tyckte det var väldigt roligt :)
Tiden gick så fort så det var till slut dax att åka hem då var kl 22 så de var bara att fixa till de sisat till matlådorna innan vi skulle sova. Båda skulle ju upp å jobba tidigt.

Men i natt har jag verkligen inte mått alls bra , ush ! Stannar hemma och vilar så jag orkar jobba i morgon.

Igår ringde de äntligen från förskolan , ska dit och jobba nästa vecka och mer tider får jag i september, jag är glad.:)

Hoppas ni får en toppen dag. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0