onsdag.

god morgon.

Det blev inget bad för oss igår, vi satt i stället på sidan av och kika på när hundarna härja i vattnet. Det blåste så mkt ute och det kändes som höst!

När jag och vera kom hem i går så var det tända ljus över hela lägenheten och rikard hade dukat fram så fint med räkor och bröd sånt. :) Vi kika på tv sedan gick vi å la oss, :)

Imorse hade jag sovmorgon, underbart var de :) Idag blir de en lung förmiddag ska ta mig en långis med  vera sedan ska jag träffa Isabelle när de var de senast över 1 år sedan !
Ska ringa runt till lite skoler och så å hoppas att de behöver en tjockis vikarie ;)

ha de kanon kramar !


Kommentarer
Postat av: Erika - En Svår Graviditet

GRATTIS! :)

2011-08-17 @ 12:49:45
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Erika - En Svår Graviditet

Tack så jätte mycket! :)

2011-08-17 @ 16:22:53
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0