Söndag.

redan söndag, vart har den här helgen tagit vägen.!?
Imorse vakna jag stax innan kl 7 vi hade tvätt tid kl 7 men när vi kom ner var de låst så vi kom inte in..
Men som tur att jag är ledig onsdag och torsdag för då har jag ju all tid i världen på mig att tvätta Yes !
Kika lite på en unge i minuten förut eftersom jag hade svårt att somna om, låg å illgråt tänk att jag kommer få ligga så och att om några månader har jag , vi en sån liten knatte. En Meja eller Loke. Helt oförståligt men underbart !! Jag längtar.
Efter lite tv tittande blev jag trött och gick in till Rikard och gosa ner mig i hans famn vakna vid kl 10.
Då spöregna det fortfarande ute , men vera var ju tvungen att gå ut ändå.. Eftersom jag inte hade så ont i dag tog jag mig en tur med Vera i regenet medans rikard dammsög här hemma. Vi tog vägen om affären och köpte lite saker som man kan fika på , Jenny, martin och William kommer ju sedan :) det ska bli jätte mysigt :)
Nu ska jag göra mig ordning här.
ha en toppendag och njut av varje minut !
Johanna
Så himla vacker. , det är min syster de !!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa gud så fin bild !

2011-08-07 @ 16:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0