Tisdag.

tjolahopp..

Idag hade jag sovmorgon och det var underbart vill jag lova. :)
Det gjorde inte de hela sämre av att solen lyste ute heller.

Tog på mig och gjorde mig fin efter en stund kom Sanne och vi tog en tur med dogsen innan vi gick ner till stan och tog en lunch på cactuz :)
Sedan tog vi en tur i stan och kika runt lite, tog en glass på donken innan vi jag stack in å handla lite middagsmat innan bussen gick hem.

Rikard mötte oss med hundarna vid bussen sedan satt vi å snacka en stund innan Sanne åkte hem.. Strax ska jag å vera åka med Jenny och Alice och ta ett dopp,, kanske blir de årets sista ? För min del , säkerligen inte för vera. Sedan ikväll ska vi äta räkor som Rikard var nere och köpte. hoppas fan de är jävligt goda för 250 KR KG !

Ha en super kväll kramar Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0