tisdag

hej på er ! :)

Idag fick stod kl på 7 var väl inte jätte sugen på att gå upp men vad hade jag för val ? :)
Jobbar inte så länge i dag vilket var rätt gott, dagen gick fort och jag hade många gosiga och trötta barn i knät. Dels för att det är första veckan för en del på dagis efter sommaren och dels för att solen tar mkt energi , så vi satt i skuggan och gosa :)

Många barn lägger huvudet mot magen och tror att det ska höra om bebisen skriker ;)

Nu sitter jag i soffan nyss hemkommen och aptrött! Snart kommer min andra hälft hem min underbara rikard som jag älskar så himla mkt. Idag ska vi till göteborg och kolla på vårat underverk, vår skatt!
En utav de blivande mostrarna & hennes Calle ska med, kul att de ville de tycker jag :)

Hoppas ni haft en toppen dag och njutit riktigt av de fina vädret :)
kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0