Tisdag.

Hej på er...

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll nästan. 4
Sov extremt dåligt inatt vilket har innebärt att jag varit svintrött hela dagen.
Vid 10 tiden var vi hos BM och lyssa på hjärtat och tog lite prover, alla prover var bra och hjärtat slog 153 slag i minuten. Rikard fick vara med och styra den där grejen som man har på magen :)

När vi varit där åkte vi hem och åt soppa, sedan vila jag en halv timme innan det var dags att åka å hämta Maja och Jacob igen som skulle med  till Götlaborg. :) I göteborg hälsa vi på Carolina och fick se hennes fina lägenhet, :) Hon följde även med till Emma Kliniken där vi hade ett återbesök eftersom hon låg så dåligt sist gång. Liiiite bättre låg hon nu och nu är de konstaterat 99 % är de en Meja :) Känns bra eftersom jag ska till Ullared i morgon :)

Nu sitter jag här i soffan och rikard är ute med Vera , hoppas han komemr snart.
Hoppas ni haft en bra dag kramar Johanna

Kommentarer
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Kul att det gick bättre att se henne denna gången än sist. Fick ni några bra bilder nu?

Då slår hennes hjärta lika fort som våran bebis hjärta slog sist vi var och kollade ;)

Älskar dig vännen !

2011-08-31 @ 07:43:31
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0