Tisdag.

Godmorgon på er :)

Idag är de tisdag och jag är ledig efter en hel helg med massor av jobb, underbart.

Igår jobba jag , dagen gick ganska fort, jädrar va bra jobb man har egentligen. ;) När jag slutat jobbet hämta vi Carolina och sedan vidare mot skeppsviken där vi spendera kvällen med Josefine och hennes pappa. Vi grilla, sola och bada. Hur mysigt som helst :)
Innan vi gick hem tog vi oss en promenad till snäckan där vi avsluta kvällen med en fika. Cola och morotskaka blev det för min de, inte dumt alls !

Idag vakna jag tidigt, ovanligt tidigt för att vara ledig. Anledningen var att vi är hundvakter och lilla Alice kom tidigt i dag. Vi tog oss en morgon promenad och nu har jag precis ätit frukost, ska nog gå å lägga mig ett par timmar till.
Idag blir det standen med Josefine och Sarah, underbart ! :)

Hoppas ni får en kanon dag :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0