Torsdag

god morgon god morgon..

Ligger i soffan och väntar på att tiden ska gå så jag kan gå ner i tvätten igen. Nu känns det som det är liite för sent att komma på att man ska försöka somna om, det är nämligen bara 20 min kvar tills jag ska ner igen..
Tvätta hela kvällen i går också de blev kanske 6 maskiner eller något., men så återstår ytterligare 3 + två mattor så jag hade sån tur att jag fick tid nu på morgonen ;)

Sedan kommer de tråkigaste av allt , att vika skiten just nu ligger den i bebisen säng där ligger den inte i vägen..
Annars är de nog inte så mkt , vi har fått en jädra massa bananflugor som aldrig vill dö ut här hemma de känns som vi har "fällor" överallt men..

Lite senare i dag kommer ju som sagt angelica, då ska vi äta lunch på cactuz de var längesedan så de ska bli gott :) Igår föresten så kände jag lite röra sig jätte mycket , det var säkert bara för att jag skrev här att jag inte gjort de innan ;)

ha en toppen dag, skriver säkert ikväll
kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0