Ullared.

go kväll i stugan.

Imorse vakn jag kvart över 4 och kunde inte somna om, underbart!
Vid kvart i 6 gick jag upp & tog på mig och tog en tur med Vera..

Jenny kom och hämta mig och vi åkte på en tripp till Ullared, hon hade med god frukost som vi åt på vägen för att ladda batterierna ;)
Idag fick jag handlar massor, nu känns de som vi har nästan allt som vi behöver :) Är nöjd med dagen fast de kosta liite mer än vad jag hade trott, men vad gör de om 100 år nu behöver vi ju inte köpa ngt mer liksom, ;)

När jag kom hem tog ställde jag bara påsarna innan för dörren och tog en sväng med Vera. Vi gick bort till skeppan och träna lite lydnad tills Rikard kom och då gick vi hem ::)
Visa sakerna och han fick prova de som jag hade köpt till honom, han blev så fin :)

Eftersom det var sista dagen på garaget i dag så var vi ju tvugna att tömma de, skönt att de är gjort så man har ännu en sak man kan släppa..
Hemmagjort pyttipanna med ägg blev de till väldigt sen middag framför Robinson idag.

Varför går kvällarna så fort ?

Nu ska vi snart lägga oss i sägen och kolla på ett avsnitt webtv och sedan sova. Imorgon har jag sovmogon börjar kl 15. Känder verkligen att jag behöver de eftersom jag sover så dåligt på nätterna nu för tiden..

Hoppas ni haft en super dag, det har jag ":)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0