Vagn !

Hej på er allesammans.

Ush i morse vakna jag 4.15 och kunde inte somna om, så vid vart över 5 gick jag upp och tog mig en dusch. Tog mig till jobbet börja 7.15 idag, ganska gott att komma på morgonen så det är inte så många barn :)
Dagen på jobbet gick rätt trögt var så trött och hade jävligt ont så min 30 min rast var välbehövligt, sov som en gris vill jag lova. :)

Sluta kl 14 tog bussen hem och var väl hemma strax efer 15. Gosa med Vera en bra stund i soffan och sten somna, vakna av att rikard kom hem. 11 missade samtal hade jag från honom hade ju mobilen på ljudlös ;) Han hade köpt med sig pizza, vilket var uppsakttat för jag var vrålhungrig.
När vi ätit åkte vi iväg och hämta vagnen , jag är så nöjd. :)

Nu är vi hemma handlade lite mat på vägen hem och hyrde en film "hur många lingon finns i världen" har sett den en gång innan och tycktde den var bra :)

ha en trevlig kväll.
Imorgon är jag ledig , och då kommer Angelica :) :)
kramar


Så här ser vagnen ut, det är inte vår som är på bilden utan den är lånad :)
OPU

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte snygg vagn! Tänk att lillan snart ligger i den ;) Samma film som vi hyrt idag, ska se på den alldeles strax när martin har nattan willebus =)

2011-08-25 @ 19:05:29
URL: http://nennebergman.blogg.se/
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Snygg vagn =) Vad fick ni ge för den?

2011-08-25 @ 19:41:11
URL: http://www.snusenbusen.se
Postat av: JOhanna

Tack så mkt, är nöjd att vi fick en sån vi ville ha! 3000 fick vi ge 2010 år modell en ny hade kostad 6500 :)

2011-08-25 @ 21:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0