Varmt.

Hej på er.
Som vanligt när man ska jobba eftermiddag springer dagen förbi och allt som man planetat att göra hinns inte med.
Har alla fall vikt lite tvätt, 1/4 del av allt vi har och sedan så har jag gjort och ätit pannkakslunch, mmm väldigt gott.

Nu kom vi precis in från en promenad här jag å Vera , vi testa en ny väg som tog ungerfär 30 min. Roligt! Annars går jag ju alltid samma och det blir ju enformigt och tråkigt i längden.
men det är väl varmt ute nu särskilt om man har svart päls och skinnjacka + sjal (smart klädval) :) haha. Så ikväll ska husse och Vera åka och bada, det blir skönt för dom !

Nej nu ska jag göra mig klar, packa mitt pick och pack och bege mig mot ett dyngs arbetspass.

Ha en trevlig fredag. :) kramar


några bättre i hela världen finns det inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0