Bilder på Milo :)

hej på er!

idag har de varit en slappfisar dag vilket har varit väldigt gott med tanke på hur jädra dåligt jag sov i natt, börja se på en film och jag blev trött så vi stängde av och jag vila mig en stund..

Vi har hunnit med en sväng på badhuset däär vi kika på när Jacob simma , så duktig ! :) kan inte bli annat än stolt !
Nu är vi hemma igen och rikard å vera har tagit sig en promenad nu ska vi äta äggmackor..

Det känns att lillan kommit längre och längre ner för de trycker på mer och gör jävligt ont varenda rörelse , nu får du komma ut lilla vän... 9 dagar kvar till BF! :)

Ha en superlördag! kramar


Simmarkungen :)


En nöjd liten kille i morbrors knä :)

Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0