Dagen.

denna dagen blev inte som jag hade tänkt från början , utan bättre..
Min kära svägerska ringde och fråga om jag ville bli bjuden på lunch av rikards mamma och pappa. jag hade ju ingenting plannerat så varför inte!?

Det blev Mona Lisas och jag åt lassagne.. efter vi ätit åkte vi hem till Sussane och där höll de på att flytta för fullt.. eftersom jag inte kan bära så fick jag vara barnvakt, och jag klaga inte direkt hur mysigt som helst att få mysa med lilla Milo :) Innan jag belv hemkörd tog vi svängen om willys där passa jag på att köpa lite grejer bland annat katrinplommon min svärmor rekomendera de och springa i trappor så jag tänkte att de får jag väl prova ;)

Så nu i kväll har jag tryckt i mig en påse katrinplommon och druckit massa vatten och även varit ute på en rask promenad på 30 min , funkar inte detta ska jag inte pina mig själv ngt mer för oj va ont jag har i magen efter all katrinplommon ;) det sätter gång tarrmarna vill jag lova..

snart ska jag sova och imorgon kommer förhoppningsvis Sanne och lilla Kevin, det ska bli väldigt mysigt :)

hoppas er dag varit bra. kramar


Milo :)

sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0