EN bra dag :)

hej på er!

sitter här i soffan. har ätit pizzza orka inte göra ngn mat i dag så de fick bli ngt snabbt.. Drog mig ur sängen halv 12 idag hade Lätt kunnat sova några timmar till., hur kan man vara så trött!?
Tog mig en dusch och sedan en tur med Vera sedan var de bara att bege sig till bussen och ner till stan där jag hade lååång lunch med Sarah, jag tog mig en lassagne & den var inte dum :) Efter en mysigt fika så tog jag en lov i stan , fan va trött jag var fast jag inte gjort ngt ansträngande..

kl var närmare 5 så rikard hämta upp mig och vi åkte till ICA för att hämta ut vårt paket som äntligen kommit! Men vi var inte de ända som skulle hämta ut paket , kan tänka att de är många som beställer julklappar och får julklappar skickade till sig :)
Kameran som vi fick var väl inpackad och den ser bra ut., nu laddar vi batterier så vi kan testa den! är så glad att den hann komma innnan Meja så vi kan ha med den på bb & kunna ta många kort när hon är liten ... :)

Kvällen blir lungn, Arga snickarn ska vi kika på & jag tror att de blir en tidig kväll i kväll , är helt slut! är inte van att träffa folk tror jag ;)

hoppas ni där ute haft en fin dag :) kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0