En lång j*vla sammandragning.

tjo på er.!
va rätt trött när de var dags att sova för natten , men som vanligt så behövde jag upp och kissa och sedan har jag haft sammandragningar till och från sedan 23 (nu äär kl 03.46 i skrivande stund) har inte sovit en blund utan bara varit uppe och kissat..

Åh kan de inte göra ont, kan inte vattnet bara gå!? kan de inte sätta fart blir tooookig av sömnlösa nätter.. Har fått i mig lite gröt också , ska om en liten stund försöka somna imorgon blir de en lugn dag kommer nog ha nada energi..

En posetiv sak, vi är väldigt nöjda med den nya kameran :) Vi gjorde ett fynd när vi köpte den på tradera.. :)

hoppas ni sovit gott, kramar

Du gör mig hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0