En mycket bra tisdag.

hej på er!

katrinplommon kan dra dit peppern växer, fasen va illla jag mådde igår kväll efter jag tryckt i mig en påse av sånna, får skylla mig själv idiot Johanna. Sa till Rikard i dag att stoppa mig för sånna dumma ideer nästa gång ;)

sov alla fall gott i natt när illamåendet lagt sig ;) Vakna av att rikard ringde kl 10 hade tänkt sova till halv 11 men såg att susanne skickat sms å tänkte komma på besök så de var lika bra att gå upp..
Har haft fin besök av Susanne och kevin hela dagen , det har varti så himla mysigt.. sa till Susanne att kevin gärna fick stanna här tills Meja kom men konstig nog gick hon inte med på de ;)

Lunch på cactuz blev de , gottans.. :) När Rikard kom hem fick han också hålla den lilla skatten en stund , och tänk att de är snart snart våran tur!!!
handling av hundmat och lite annat.. Hallonbladste har jag invensterad som ska vara bra för de mesta ;) Och tydligen var de många med tjocka magar som köpte de sa hon på hälsokost affären ;) undra varför ;) ?

Just nu se jag på kär å galen satt å stor grät till deras frierier! Snart är de pojkvänsakademin.


Kevin kunde inte fått en bättre Mamma

o
jag fick också turen å gosa :)

Rikard också!

Kommentarer
Postat av: Susanne - 22 år och mamma

Tack för denna underbara dag ! Fina bilder du har fått dom får du vara rädd om. Jag lovar att Meja inte heller kommer kunna få någon bättre mamma. Smakade hallinblads te´t bra?

2011-12-06 @ 22:00:54
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0