Ensam.

hej på er..

Idag ville jag nog inte helst gå upp, hade nog velat dra täcket över huvudet och bara legat där, det känns att hormonerna spelar sitt spratt i bland och just nu är jag inne i en preiod där jag känner mig nerstämd , och just i dag ensam,. det känns som alla har sitt liksom , alla nära har sina barn och fullt upp och jag går här , kan inte ens gå ut långis eller gå å handla känner mig rätt låst..

äh de finns säkert sånna som har de sämre., just nu är pappa ute och går med Vera han tyckte inte jag skulle behöva gå ut i detta vädret, Imorgon ska jag till Göksäter och shoppa lite julisar ÄNTLIGEN efter 2 månader får jag mina pengar i morgon , och då har vi chans att spara nästa hälften , underbart!!

dagen i dag blir lugn , ska tväta och dammsuga här hemma, tänkte jag :)

så här blev magen, ska klippa till och fixa till den lite och göra ngt snyggt av den, men hur ?

på bilden ser magen sne ut men de är den inte i verkligheten,,




Kommentarer
Postat av: Linda Karlund

Hej Johanna!



Gud va roligt att du ska bli mamma : ) Evigheter sedan jag såg dig men jag hoppas att du och magen har det bra! 26 dagar kvar, vad spännande! Ta hand om dig.

Kram

2011-12-01 @ 17:15:44
Postat av: terez

jag hängde min sån jag gjorde efter Lukas på väggen med en lampa bakom :)

tyvärr gick den sönder i en flytt...

2011-12-05 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0