Fredag.

morn morn!
kl är nu 06:17 i skrivande stund och jag har varit vaken i ungefär en timme, egentligen skulle nog inte rikard behöva ställa kl för jag vaknar alltid runt 5 snåret.. idag var jag uppe och tog mig lite blåbärs soppa och en macka ... Har väldigt ont i magen men det hör till.

gjorde ingenting vettigt på dagen i går mer än att middagen var klar när älsko kom hem från jobbet , igår blev de kyckling med pommes och sallad.. hur gott som helst ;) Sedan tog vi på oss och tog en promenad, den blev längre än tänkt då vi tog en omväg och sedan förbi ICA och handla annanas och sedan hem.. vi hade uppehåll hela vägen förutom sista biten då de börja regna rejält och blåste Faaan rent ut sagt..

När vi kom in tog vi oss en varm dusch och gjorde i ordning the och glass med annanas :) True blood och böda camping såg vi på..

Inatt har jag väl inte sovit som en prinsessa direkt men de hade jag inte räknat med efter promenaden i går.. Ska om en liten stund försöka somna en stund till.. Ska ju  till göken med mamma idag :)
hoppas ni får en super dag :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0