låååångt inlägg.

hej på er !

som vanligt har jag haft fullt upp de senaste dagarna och det har ju berott på att de har varit helg och att jag hällre umgås  med min kära Rikard än sitta framför datorn :)

I fredags vakna jag kl 5 och kunde inte somna om , så halv 9 gick jag upp och skulle kika på tv och äta frukost nr 2 tänkte jag med då ringde mamma och fråga om jag ville med till badhuset och bada bastu.. slängde i mig lite blåbärsoppa och backa badväskan och drog i väg, vi åkte först en sväng och släppte hundarna så de fick springa av sig lite.. det var väldigt gott att basta , och man kände sig väldigt avslappnad och fräsch när man gick där i från.. Innan vi åkte till Göken lämna vi dogsen hos mamma och tog en lunch på laxresturangen, hur gott som helst :) På göken fick vi tag i de vi skulle ha, tyg till Mejas säng och även lite annat som julklappar :))
det räckto gott och väl med den stund vi var där och det var väldigt skönt att sätta sig i bilen när vi skulle hem..
När vi kom hem till mamma var rikard redan där, vi åt köttbullar och potatis sedan åkte vi hem.. somna stax efter 21..

lördag : sov morgon till 9 frukost och sedan i väg och kika på cabare som Maja och jacob var med på, det var som alla andra år kanon roligt :) Fullt med folk var de också, och man kan inte bli annat än Stolt över sina fina syskon! Både jag och rikard var väldigt trötta så vi gjorde ingenting när vi kom hem, onlinepizza blev de också.. kolla lite på film "sex & berakfast" skit dålig film , vila gjorde jag en stund också sedan på kvällen var jag väldigt rastlös så vi åkte till Bjursjön där vi mötte upp Alice och jenny och tog oss en tur :)

Söndag. Idag hade vi tänkt åka på romeskt bad och bada bubbelpool och testa flaoting men jag våga inte göra de eftersom det sägs att de inte är så bra för barnet , vill ju inte riskera något , så när vi vakna hade vi egentligen inga planer alls vad vi skulle göra.. MEN Eftersom vädret var så fint bestämde vi oss för att ute skulle vi då vara :) De blev en tur till Kåtan som vi pratat så länge om att vi skulle åka till , vi försökte få upp lite eld med de blåste väldigt mkt så vi gav upp de efter ett tag, men vi kommer defenitivt åka dit snart igen så underbart fint :)
När vi kom hem var båda vrålhungriga och i dag stod hemmagjorda hamburgare på menyn , de var inte dumt alls..
Efter maten kolla vi på film "Kungfu panda" Rikard har velat se den jätte länge, men jag i vanlig ordnign somna, Nu sitter jag här och har precis gått ut duschen för att vakna till lite snart ska vi äta lyx yoghurt med hallon i och bara ta de lungt resten av kvällen...

Imorgon ska jag ta mig ner till simhallen är de tänkt, undernbart ! :)
hoppas er helg  varit bra, här kommer lite bilder.
kramis





4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0