Lördag.

God morgon i stugan..

de flesta har väl sovmorgon en dag som denna, ? Men är man vrååålhungrig är det inte så lätt ;)

igår hade jag en slappfisardag , vi passa lilla Alice också :) Vädret var ju allt annat än roligt och när jag väl tvinga mig ut blåster det och regna väldans.. Hundarna därimot hade inte så mkt emot de och inte speciellt brottom hem ! Vi låg tillsamman i soffan Alice , Vera och jag nästan hela dagen och kika på Unga mödrar Danmark.

När rikard kom hem gjorde vi oss ordning för julbord i Stenungsund med hans jobb... Jag trodde jag skulle dö innan jag fick mat i magen , hade ju sparat mig nästan hela dagen för detta :) Det fanns mycket gott att välja mellan men det som var godast var nog omeletten med svampstuvning tror jag :)
det blev ingen sen kväll även fast jag vilat hela dagen så kände jag mig väldigt trött fort. Och efter suttit på obekväma stolar och gjorde min rygg ont ;)
så vi 22 åkte vi hem, gott att komma hem i tid också :)

Som alltid låg vi i sängen en stund och prata om allt möjligt innan vi somna.

Nu ska jag snart gå inte till min Rikard och krypa ner hos honom , mätt och go som jag är efter köttbullemacka med röbetsallad , idag ska vi ha en låång sovmorgon! :)

Det blir även 70 år kalas för Rikards underbar mormor , vi beställde ett paket till henne och som tur var de snabb leverans så det hann komma i går :) Ikväll kommer även världens bästa Maja och Jacob hit och ska sova över och mysa med oss i kväll,, det ska bli jätte mysigt.. som jag längtar..

ha en toppen dag för de tänker jag ha, här kommer bilder på presenten och skötbordet..
Pusspuss












Kommentarer
Postat av: Liv

guud så mysigt!!! :)

Bara så du vet så vill jag veta allt om förlossningen sen när ongen ploppat ut :D

Kram!

2011-12-10 @ 12:13:29
URL: http://livjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0