magbilder

Här kommer bilderna jag lova !




nu är jag inne på slutet av denna lilla resa , och det går faktiskt rätt okej..  tack vare kära vera får vi oss en tur varje dag och jag känner att jag börjar få lite energi tillbaka.. visst är de tungt och jobbig ibland men alla säger att man ska njuta den sista tiden och de ska jag göra fast de är svårt ändå för man vill ju såå gärna ha ut den lilla, helst nu!!

snart ska jag bege mig med min svärmor och svägerska till Mona Lisas och äta lunch , ska även få träffa lilla Milo.. hoppas ni får en fin dag!
många kramamr


Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vilken mysmage. Tänk att er lilla prinsessa snart är här :) Lycka till!

2011-12-06 @ 11:06:26
URL: http://19ochmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0