onsdag och 5 dagar kvar!!

god morgon..
eftersom jag sov mestadels av dagen i går kan ni ju gissa om jag var trött när jag skulle sova ? Nej ,, la mig och kika på webtv. men min barnmorska sa att även om du inte sover på dagen sover du förmodligen inte bättre på natten heller och de stämmer ju, så jag passar på att sova ;)

igår skulle vi hämta ut vårat paket som vi väntat på i över en vecka, vi var jätte snabba med betalningen men det gick inte fortare för de,, vi betala allt förra tisdagen och i lördags posta hon de, men i dag kommer de nog komma så då får jag äntligen min kamera som jag önskat mig så länge roligt att kunna ta fina bilder på lillan!

just nu ligger jag i sängen och har precis ätit frukost, nudlar åt jag i dag, var änna sugen på de. lätt å enkelt.. tänkte jag skulle kika på webtv en stund tills jag blir trött..
så hörs vi sedan..
kram på er!

Therese - 23 december
Liv - 22 december
Josefine - 28 december
Malin Utter - 22 december
Susanne - 18 december
Sara J - 26 december      51cm lång 4156 gramm
Sandra - 24 december    52 cm lång 3898 gramm
Sarah - 29 december      52 cm lång 4100 gramm
Jenny B - 31 december  52cm lång 4290 gramm
Marika - 20 december 51cm lång 3900 gramm
Isabelle 17 december 52cm lång 4157 gramm
Maja - 21 december       53 cm lång 4643 gramm
Mamma                          49 cm lång 3575 gramm
Tesa - 1 Januari             51 cm lång 4289 gramm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0