Redan onsdag.

tjohej,,

denna vecka har hittils gått väldigt fort, har ju i och för sig haft å göra så då går tiden automatiskt fortare.. Teet som jag köpte i går var väldigt gott, men drack nog för mkt där på kvällskvisten för har varit uppe mååånga gånger i natt å kissat ;)
rikard har de sista nätterrna haft svårt att sova, han säger att han börjar bli närvös och lite spänd på vad som skall komma skall.. Underbara, fina Rikard!

Idag kände jag mig rätt pigg när rikards klocka ringde, men kan tänka mig att om en timme är jag trött igen, det brukar vara så,, ;)
dagen idag består av lite städ och tvätt ska försöka ta mig ner till badhuset  idag och simma och basta lite , det är ju så gott!

hoppas ni får en fin onsdag. ,skriver säkert mer ikväll. kramar på er!


de finns ingen bättre än du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0