Söndag.

Hej på er!!

Sov som vanligt inget vidare inatt , men sov destu längre i morse..

äggmackefrukost blev de idag sedan begav vi oss ut på promenad till "gubbe kyrkan" skulle vi idag. Vi börja gå på en stig och skulle vidare på en annan stig men den försvann så vi gick lite på en måsse och lite här och där .. tur att jag hela tiden fick en knuff eller hjälpande hand när jag behövde :) kände mig väl inte så jätte smidig ;) men de gick och vi kom fram , solen sken och vera stuttsa som en gummiboll runt i skogen...

Vägen hem va bättre och närr vi kom tillbaka till bilen hade jag bra ont, och då hade vi varit ute i närmare 1.5 timme.. Vi tog vägen om kvantum och handla lite mat för veckan. Nu sitter jag här i soffan och har bytat från blöta stumpor till mina goa tofflor :) Kvällen blir lugn Rikard håller på att laga lite mat så idag blir de pepparstek men klyftisar :)

Imorgon ska vi till BM jag som hade hoppats de var sista ggn förra men ack så fel man kan ha ;)
hoppas ni haft en bra helg, kramar


Underbar teräng särskilt som högravid och man knappt ser sina fötter ;)

de finaste jag har

Tjocka korven!

Therese - 23 december
Liv - 22 december
Josefine - 28 december
Malin Utter - 22 december
Susanne - 18 december
Sara J - 26 december      51cm lång 4156 gramm
Sandra - 24 december    52 cm lång 3898 gramm
Sarah - 29 december      52 cm lång 4100 gramm
Jenny B - 31 december  52cm lång 4290 gramm
Marika - 20 december    51cm lång 3900 gramm
Isabelle 17 december 52cm lång 4157 gramm
Maja - 21 december       53 cm lång 4643 gramm
Mamma                          49 cm lång 3575 gramm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0