Torsdag.

tjingeling..

Imorse var vi uppe tidigt eller jag halv 7 för mig är de tidigt nu för tiden alla fall.. vakna i natt av att jag hade förverkar låg nog vaken i två timmar innan jag tog en köttbullemacka och somna om..

hos BM gick allt bra alla värden var fint :)
När jag kom hem var jag heeeelt slut och gick å la mig sov till halv 12 kände mig levande död när jag vakna vill ja lova..

När jag suttit och mornat mig lite ringde Sanne och fråga om hon fick komma förbi och såklart hon får de, ;) hon följde även med till Cactuz och fika där vi träffade sarah rara :) Pannini åt jag idag , å negerboll till efterätt .. vi satt å tjata och prata bra länge, mest om barn !

När jag kom hem såg jag att jag fått en paket att hämta ut på posten och det var från England , från min fina faster jätte sött dress fick jag och sockar till lillan , ska visa bild i morgon så ska ni få se ,, men det syns att det är till en tjej :) vi har även skruvat upp skötbordet som ni också får se bild på i morgon ..

Ikväll blir de lungt , pannkakor och mys ska klippa rikard också så han blir fin(are) i håret :)
hoppas ni haft en super dag kramar

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra det att Faster sköter sig! ;o) Så klart du ska ha paket från England - de har såååå fina babykläder!



Hoppas du och kulan har det bra! Inte långt kvar nu :D

2011-12-09 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0