Vinst!

Godmorgon i stugan , eller god förrmiddag elle vad säger man vid den här tiden..?
Jag har då bara varit vaken en timme och man bortser från tidigt i morse :)

Igår la vi ett bud på Tradera på en systemkamera "stort paket" det var minneskort och massa saker som ingick och vi vann den, trodde jag aldrig och spec dyrt blev det inte heller.. Så här ska de fottas  , hoppas den hinner komma innna Meja :)

Idag ska jag städa här hemmma , önska jag hade den energin som jag hade i går.. Maja och Moa då blir de våfflor i stora lass ;)

Ikväll blir de en tur till kyrkan också lucia kröning och min Maja ska vara med och sjunga i kören:) ska bli mysigt!!

hoppas ni får en fin lucia , kram på er!

kul med så mkt gissningar :)
Therese - 23 december
Liv - 22 december
Josefine - 28 december
Malin Utter - 22 december
Susanne - 18 december
Sandra - 24 december    52 cm lång 3898 gramm
Sarah - 29 december      52 cm lång 4100 gramm
Jenny B - 31 december  52cm lång 4290 gramm
Marika - 20 december    51cm lång 3900 gramm
Isabelle 17 december    52cm lång 4157 gramm
Maja - 21 december       53 cm lång 4643 gramm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0