Äntligen fredag.

Hej på er
uppe tidigt idag med., sov underbart gott inatt :)
gjorde mig ordning , rasta dogsen och stressa till jobbet , idag var jag på Turingen , dagen gick fort. vi har även en praktikant där just nu , Janne. talets gåva och skit trevlig.. dagen går lite fortare om man har någon att prata med.

Tog mig en promenad hem från jobbet , möttes av två glada hundar, mellan landa i soffan och vänta in Jenny. Tog på hundarna sin "utrustning" och gav oss iväg, vid skeppsviken fick det springa lite och busa , men alla valde att ta var sin pinne och bita på :) När vi nästa var vid ICA mötte vi Min älskling som kom och mötte oss, vi handla lite inför ikväll och frukost ateraljer för morgondagen. Det var mkt folk i affären och Carisma tyckte inte det var speciellt roligt att stå utanför affären, men det är ju bra träning. När vi handlat klart fick Vera lite att konka på , eftersom hon hade skrindan körde hon all packning, bra träning plus att hon fick känna att hon hjälper till.

Nu är vi hemma och ikväll blir det lungt, det ligger två utslagna hundar på golvet och snarkar nu blir det massa mys :)
Trevlig fredag på er gott folk !

Pussar





Bus vid relsmålsbanan :)


Kommentarer
Postat av: jenny

haha ja hom drog på bra vera:) ska nog låna henne när ja ska handla nästa gång;)

2011-02-25 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0