Fattiglapp..

Tjo ,
Imorse var vi uppe kl 6. Innan jobbet lämna vi Vera hos vätri , hon skulle ta ut en rot av en tand som hon tappa för några veckor sedan. När vi var där och kika förra veckan trodde de att de skulle gå på mellan 17 hundra och 2 tusen. Bara undersökningen på 5 min kosta liksom 420 kr.
Men när det väl var inne i munnen på Vera hade hon en inflamation så det fick dra ut ytteligare två tänder och så tog det bort en del tand sten, så det hela sluta på 5000. Kul , tur att man sparat undan pengar till oväntade utgifter.

Kl 8 börja jag jobba i dag och jag var på dagis , dagen gick fort och det är så mysigt att jobba med barn, men det krävs grymt mycket tålamod.!
Sluta halv 5 då åkte vi och handla middagsmat , idag gjortde vi pasta med pastasås. enkelt och gott.
Nu ligger jag i soffan är jätte trött.

Imorgon ska jag jobba igen, dagis 8-14.30 och på Turingen 15-21.30 :) Samma pass som igår.!
Ikväll blir det väldigt lungt , minsta möjliga och tidigt i säng.
Massa mys med Rikard såklart!

trevlig torsdag på er :)
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0