Funderinger.

Under hem resan fundera jag mycket på saker som jag aldrig tänkt på innan , eller så har jag bara förtränkt de helt enkelt.

Saker och ting som man en gång hade, människor som man umgåtts med och pratat med ofta som man nästan inte har någon kontakt alls med, som man inte ens känner längre. Undra varför det blir så, men människor som man verkligen tycker eller har tyckt om!

Har under en längre tid grubblat över en sak, som gjort min ledsen , besviken och arg. Men som jag bara ska slappa helt . Och det känns skönt att jag kommit fram till de beslutet , varför krusa människor som ändå inte visar ngt större intresse !?

Saknar min älskade Familj Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0