Måndag morgon

Hej!

Imorse vakna jag av att rikard krama & pussa mig innan han skulle till jobbet., stax senare fick jag sms , förfrågan om jobb. Skrev att jag kunde. Men nu fick jag ett sms om att det var måånga sjuka barn så det behövdes inte någon vikarie., typiskt! :(

Nu är jag alla fall uppe., ska slappa en stund i soffan innan jag ska fundera över vad jag ska hitta på idag., En lååångis med hundarna får det ju bli. fasen vad mysigt det är att ha två hundar men har varken tid eller råd med en valp just nu.. får se om Susanne och Mattias får tillbaka Carisma sedan när det kommer hem från Thailand :)

Ha nu en bra dag allesammans ..
Puss



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag vill ha tillbaka Carisma när vi kommer hem. Men det är skönt att veta att ni har det bra. Vi ses snart ! Älskar dig.

2011-02-21 @ 14:24:26
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0