Onsdag

tjohopp..

Idag vakna jag faktiskt innan Rikard, kröp in under hans täcke och ville bara vara nära !
Fundera på om man skulle skaffa sig ett sånt där dubbel täcke som finns , då ligger man ju alltid tillsammans och nära ;)
följde med Rikard ut till bilen när han skulle åka till jobbet och hämta Veras ryggsäck , som jag ska testa på Carisma idag tänkte jag,.. Utan ngt i eftersom hon aldrig använt ngn sån förut,, tror jag !?

Ska ringa och väcka Jenny kl 10 så ska vi gå ut och gå.. Ska städa lite här hemma också , vid 2 tiden skall jag hämta Maja och Jacob på fritis, det ska bli väldigt mysigt. vi får se vad vi hittar på. Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute. En sväng till emaus eller bulkapacken kanske ? :)
Vi får se ..

Ha en bra dag .
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0