Söndag :)

hej på er.

Även idag  vakna jag av ett sms, denna gången var det från min bror <3 eftersom klockan var efter 9 gick jag upp, väckte rikard strax innan 10.

Halv 12 begav vi oss mot Bjursjön , det var helt okej väder men det hade inte gjort något om det var sol. Det tog ungefär 1.5 timma och gå dit, Vera gick med sin skrinda och Carisma gick med väskan. När vi kom fram gick vi in i bjursjöns stugan där det var en öppen spis så man kunde grilla :)

När vi fikat en liten stund gick vi ut å la ut köttbullar över ett område så det kunde få leta, vi tänkte egentligen spåra men hundarna var trötta nog efter bara promenaden dit, vi skulle ju hem också. När det letat klart traska vi hem. Vi gick in på Willys när vi kom till stan och veckohandla.. Eftersom Vera hade skrindan så drog hon det hem :) Annars har man ju snällt fått bära dom själv, eftersom vi nästan allltid går till affären det blir ju atomatiskt så när man har hund., Men när man väl står där och packar ner saker kommer man tänka på att det ska ju bäras hem också :)

När vi kom hem, kolla vi en stund på big brother och sedan så tog vi en promenad till med Jenny och Stefan! Nu sitter jag här och ska snart mysa ner mig i soffan, det känns som vi inte varit inne någonting i dag...
Varma hallon och glass får det nog också bli , det är ju trotts allt söndag :)

Imorgon skall jag till tippen och slänga all skit vi har hemma och sedan bär det av till vätri med vera , för ett återbesök :)

Trevlig söndag :P
Här kommer lite bilder
Puss


Pappa och vera :)

Bjursjön :)

korv grillning :)

två köttbulls sugna hundar :)

Dogsen :)

Våran fina Vera :)



Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad fina dom är =) Carisma är sin i väskan =) Vad tar dom för en sådan?

Lust att köpa en väska till Carisma? Så får du pengar av mig när jag kommer hem !!



Saknar dig !

2011-02-28 @ 10:33:47
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0