Tisdag

Go kväll på er där ute :)

Nu sitter jag i soffan och ta igen mig. Idag har jag jobbar, på dagis ! Det är det bästa med min utbildning att jag både räknas som Habpersonal och Barnskötare så man kan tim vika på olika ställen :) Hade säkert kunnat jobba i vården också det är mysigt med det gamla men såå tungt!

Idag på dagis var den en pojke som sa till mig " Jag tycker du är rätt så fin fröken" Tack sa jag. Då sa pojken " Killar brukar säga så till tjejer och tjejer brukar säga så till killar"
Barn är underbara, ska dit och jobba i morgon också ! :)

När jag kom hem handla vi middagsmat och lite sånt.. Åt och sedan tog vi en låångis med Vera, fy det är ingen värme ute. Längtar till våren jag :)

Ha en trevlig kväll ..
Pusspuss


Vera med sin apportbock som äntligen börjar bli rolig, kanske hon kan hålla den 5 sek nästa tävling? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0