Trött!

hej på er

sitter här i soffan och är ap-trött.. jobba som sagt i dag, efter jobbet gick jag vägen om affären och handla lite. Gick hem och tog ut hundarna , älskling kom hem tidigare idag så han följde med på promenaden ., hem å äta , idag blev det stek sås gele och potatis.

Efter maten tog vi en längre promenad med hundarna , Vera hade skrindan och Carisma hade ryggan, med lite mer vatten i,. förra gången så sprang Carisma runt som en vilde näär hon blev lös , då hade hon nästan inget vatten alls i. :)
i slutet av promenaden så kasta vi ut massa godis så det fick leta lite.

Längtar till helgen om det blir fint väder ska vi ta en promenad med hundarna till bjursjön , med sin utrustning och ta med fika och ev spåra, det ska bli kul att börja spåra igen :)

Nu ska jag kolla på lyxfällan och mysa ner mig brevid min älskade Rikard. Sedan sova, ska upp tidigt ska jobba i morgon också :)

Ha de så bra
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0