Underbara helg

Hej på er!
tänkte berätta vad jag sysselsatt mig med i helgen för den som är intresserad ;)
fredagen städa och å fixa lite här hemma , när rikard kom hem från jobbet så åt vi och sedan åkte vi till vätrineren med Vera, vi ska dit igen på tordag och spendera lite pengar.. kul.
Sedan stack vi in en snabb sväng på Willys och handla lite chips och godis och så ..
Rikard och hans kompisar skulle ha "grabb kväll" Jenny och William kom i samband när Martin kom hit , jag å Jenny gick på bio , den var bra :)
När vi kom tillbaka var killarna i full gång här hemma ,.. det stack ut på korgen stax efter att vi kom hem. Undertiden vi satt och vänta satt vi och prata om allt och ingenting , tiden bara sprang iväg som vanligt när man umgås med Jenny ... :)

Lördag : Vakna vid 9 tiden mamma kom och lämna Bertil som vi passa i helgen. Väckta en bakfull Rikard vid 10 vi tog en långpromenad där hundarna kunde springa fritt hela tiden , vi mötte inte en människa solen glassa och vi njöt och gick och gick och gick .. Hundrana sprang och lekte. Vi var ute i två timmar. När kom kom till bilen drack vi varm choklad innan vi åkte hemåt. Gjorde i ordning mat och myste framför en film :)
Resten av kvällen tog vi de lungt massa mys och härliga promenader. Rikards föräldrar var också å hälsa på en sväng , trevligt :)

Söndag : Ännu en dag med fint väder , vi tog oss till Bullid och gick där .. där var det lite mer folk ute och gick , men det gick ändå att ha hundarna löst. :)
När vi rastat hundarna tog  vi en sväng till Biltema och sedan till Maxi där vi handla lite mat :)
Ännu en lungn eftermiddag som vi båda behövde tror jag ..

Idag : Hade ställt klockan på 9 men gick upp 10. :)
Tog en promenad med vera och satte igång att rensa i garderoberna, Älsko hörde av sig och var sjuk så Snälla underbara Jenny D följde med och hämta honom i Stenungsund. Nu vilar han och jag håller på att göra Kallops och har tagit en paous från mitt rensande. Ush det är inte så jädra skoj , men skönt när det är klart :)

Ha en trevlig alla <3 dag , laddar upp bilder på vovvarna sedan

Pusss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0