Liten uppdatering om mitt äckligt intressanta liv ;)

Tjo.
Imorse ringde telefonen, det var min arbetskamrat det hade varit så halt så hon inte kunnat ta sig till jobbet. Ibland är det tur att man bor nära.:)
Tiden bara rusa iväg på jobbet.. När jag kom hem plocka jag ordning lite och åt pannakakor som Älsko hade gjort :)
Annars har jag bara slappat i soffan , ska snart duscha och sova. Är väldigt trött !
Imorgon är jag ledig (än så länge) Kan ju hoppas de ringer tidigt i morgon och frågar om jag vill jobba :)
annars ska jag njuta av min ledighet täänkte jag skulle vika en miljard kilo tvätt, börja se vad jag ska ha med till Thailand och lite sånt. På kvällen blir det träning såklart!!
Ha en trevlig kväll Puss
Bjur på några gamla bilder från 2008-2009 :)
Första kortet på mig och Rikard tillsammans!
Då var Vera - pera inte stor :)
Bus!
4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0