My dog

Tjingeling.

Idag som alla andra dagar denna veckan har jag gått upp tidigt.
Idag var inte anledningen jobb utan hund(ar) vi var på My dog mässan i götebort.
Jag , Anna , Sandra , Simone och Elin :)
Hur mysig och hur mycket folk som helst.

Det fanns så mycket saker till hunden, och till en själv :)
köpte en namnskylt som ska sitta på Veras bur som det står "Vera" på. En luvtröja med en rottis på till mig, träffa även hund coachten (eller hur de stavas ) köpte hans nya bok och fick den signerad, de ru ;)
Hälsa på hos rikards goa moster , så han kom och hämta mig där efter jobbet.

När vi kom hem byta vi om och stack en sväng till gymmet, två av mina bröder vad också med. Nu sitter jag här mätt och belåten efter en potion thaimat :)

NU blir re film och massa massa mys :)
trevlig fredag på er fuckers


Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Det var superkul igår :) Jag skall ner till My Dog i morgon igen och kolla på rottisarna och fotografera lite samt byta västen. Säg till om du vill med. Har ett telenummer till dig men vet inte om du har bytt?



Kram Anna

2011-01-08 @ 15:14:24
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0