Resfeber ?

Heej på er!

Imorse gick jag upp när Älsko gick upp , halv 6 ! Tog en långpromenad , åt frukost och somna igen :) Nu har jag precis vaknat och kom på vad jag drömde om .. Drömde om Thailand att vi var där nere men när vi kom hem hade vi inte gjort ngt alla spec. typ inte badat eller ngt.

Ska snart ta mig upp ur soffan, men ligger så jädra gott :)
Det blir att äta lite lunch och ta en till långis med Vera !

Ikväll blir det jobb för hela slanten, med Flora så det blir kul :)

Ha en super bra dag !


Kram



Kommentarer
Postat av: susanne

2011-01-12 @ 20:03:59
Postat av: Susanne

Hej Johanna ! Förlåt om jag inte svarat på ditt sms men det har varit fullt upp på jobbet och nu har jag tappat bort telefonen så nu kan jag inte nå dig på något sätt =(

2011-01-12 @ 20:04:59
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0